تا جایی که می‌دونم از این‌جا شروع شده.

۱) راست دستین یا چپ دست؟

راست دست. ولی به جز نوشتن، معمولا با هر دو دستمم بیش‌تر کارام رو انجام می‌دم.

 

۲) نقاشیتون در چه حده؟

بد نیست ولی خلاق نیستم. شاید نقاشی یکی دیگه رو نگاه کنم و بتونم بکشم ولی این‌که خودم چیزی رو از صفر بکشم، اصلا بلد نیستم.

 

۳) اسمتون رو دوس دارین؟

اسمم رو خیلی دوست دارم ولی دو اسمی بودن رو نه. تا حالا هم این‌جا نگفته بودم دو اسمی‌ام چون اسمم یه جوریه که فکر می‌کنن خودم عوضش کردم. حتی می‌خوام کلا اسم شناسنامه‌ایم رو هم عوض کنم و همین باشه تا راحت شم :) ولی نمی‌دونم برای کنکور ارشد و اینا مشکلی پیش میاد یا نه. 

۴) شیرینی یا فست فود؟

شیرینی؛ زیاد فست‌فود دوست ندارم و زود دلم رو می‌زنه. 

 

۵) دوست دارین که قد همسر آینده‌تون تقریبا چند سانت باشه؟ (سانت بگینااا)

بین 170 و 185 :/

 

۶) عمو یا دایی؟

دایی.

 

۷) خاله یا عمه؟

عمه‌هام من رو خیلی دوست دارن و برخلاف اکثر آدم‌ها رابطه‌مون با عمه‌هام نزدیک‌تره و بیش‌تر می‌بینمشون. ولی اگه از من بپرسی هیچ کدوم :))

 

۸) عدد مورد علاقه‌تون؟

سه، چهار، هفت.

 

۱۰) اولین وبی که زدین رو حذف کردین؟

اولین وبلاگم توی پرشین‌بلاگ بود و من حذفش نکردم ولی خودش حذف شد و دوباره برگشت ولی پست‌هام توش نبود، فقط دو پست اولش مونده بود و دسترسی ندارم بهش. اولین وبلاگی که توی بیان زدم رو حذف کردم ولی.

 

۱۱) با کی بیشتر از همه صمیمی‌این تو بیان؟

نمی‌دونم :)) چون تقریبا با آدم‌های زیادی از بیان ارتباط دارم و بعضی‌هاشون رو چند ساله که می‌شناسم. الان بیش‌تر با الهام (نورا) ارتباط دارم، ولی بیش‌تر از همه فکر کنم پیمان در مورد من می‌دونه. 

 

۱۲) بابا و مامان‌تون تو بیان کی‌ان؟

هیچ کس :))

 

۱۳) رو جنس مخالف کراشی؟

نه کلا من همیشه از واژه «کراش» بدم میومد، نمی‌دونم چرا.

 

۱۴) مترو یا قطار؟

قطار، مخصوصا برای مسافت‌های طولانی. یه توئیت هم داشتم که گفته بودم خوشم میاد منظره‌ها از پشت پنجره قطار عبور می‌کنن.

 

۱۵) به نظرت شادی ینی چی؟

سوال سختیه. ولی برای خودم دیدن شادی کسی که دوست داشتی خوشحالش کنی.

 

۱۶) سه تا از صفاتت؟

زود حوصله‌م سر می‌ره از همه چی، امیدوارم، منظمم.

 

۱۷) اگه می‌تونستی هویتت رو عوض کنی، دوست داشتی جای کی باشی؟

تا دو سه سال پیش دوست داشتم جای خیلی‌ها باشم! الان دوست ندارم جای کسی باشم، خودم رو دوست دارم :))

 

۱۸) الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت می‌کنه؟

از این‌‌که حقوق مدنی رو نمی‌فهمم :دی گوشیمم اذیتم می‌کنه، دوست دارم عوضش کنم.

۱۹) به چی اعتیاد داری؟

به پرخوری کردن موقع ناراحت بودن، به هیچ کاری نکردن. همه‌ش دلم می‌خواد کاری نکنم و بشینم یه گوشه، نه این‌که افسرده باشم ولی کوآلام :))

 ‌

۲۰) اگه می‌تونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه، چی می‌گفتی؟

هیچی نمی‌گفتم. چون معمولا یا کسی نمی‌شنوه یا هم می‌شنون و رد می‌شن. معمولا اگه آدم خودش به یه نتیجه‌ای برسه، تغییر محتمل‌تره تا این‌که یه نفر بهش بگه.

۲۱) پنج تا چیز که خوشحالت می‌کنه؟

خوشحال کردن مامانم و کسی که دوستش دارم.

کشف کردن سریال/ کتاب/ صفحه اینستاگرام/ کانال و ... که ناشناخته‌ست و خیلی خوشم اومده. احساس می‌کنم گنج پیدا کردم.

پیامک واریز اول ماه

دیدن طلوع یا غروب‌های صورتی نارنجی آبی نیلی

خرید هم خوشحالم می‌کنه چون زیاد چیزی نمی‌خرم

 

۲۲) اگه می‌تونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت می‌کردی؟

نمی‌دونم؛ شاید این‌که حواست بیش‌تر به سلامتی و ظاهرت باشه. و سعی کن کارها رو همون موقع که وقتشه انجام بدی و بیش‌از حد عمرت رو تلف نکنی براشون.

۲۳) چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیه‌ست؟

در مورد خونواده‌م احتمالا این‌که زود عصبی می‌شم اذیتشون می‌کنه، و این‌که اگه دلم نخواد کاری رو بکنم، نمی‌کنم اصلا و خیلی روی اعصاب می‌شم :)) 

به طور کلی ولی شاید این‌که آدم‌ها زود از دایره اهمیت دادنم خارج می‌شن.

۲۴) صبحا اگه مامان/بابات بیدارت می‌کنه چه جوری این کارو انجام می‌ده؟

خیلی وقته کسی بیدارم نمی‌کنه و من مامانم رو بیدار می‌کنم برای پیاده‌روی و چراغ اتاق رو روشن می‌کنم و می‌گم مامان پاشو :)) ولی کلا مامانم اگه بخواد کسی رو بیدار کنه و ساعت 7 باشه مثلا، می‌گه ساعت 8 و نیمه! پاشو وقت گذشت و جا موندی.

 

۲۵) کراشاتون تو مدرسه؟ (با ذکر جزئیات)

زمان راهنمایی خیلی این جو بود که رو همدیگه کراش می‌زدن و مسخره هم بود ولی من نداشتم :-"

 

۲۶) تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟

یه بار فکر کنم سه سال پیش توی یه کانالی نوشته بود که دانلود نسخه جدید تلگرام، فعال شدن تماس تصویری و اینا. منم گفتم خب همین‌جا دانلود می‌کنم دیگه چه فرقی می‌کنه. زدم دانلود شد و نصبش کردم. دیدما دوتا اپلیکیشن تلگرام دارم، ولی دوران جهالتم بود :دی گفتم حتما آپدیت جدید که دادن اینطوری شده، خلاصه وارد شدنم توی اپ همانا و ارسال پیام به همممه مخاطبینمم همانا! خیلیا اصلا نمی‌دونستن من شماره‌شون رو دارم و تا من بیام هزار تا پیام رو پاک کنم دیدنش :)) بعد از اون شماره آدم‌ها رو پاک کردم :دی

۲۷) یه جمله تاثیرگذار برا مخ‌زنی؟

بلد نیستم من :))

 

۲۸) چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟

تو واقعیت تحملم کم‌تره نسبت به آدما و زودتر عصبی می‌شم. کانالمم باعث شده بقیه فکر کنن من خیلی درسخونم و روزهام خیلی مفید می‌گذرن. در حالی که من در حد خیلی معمولی تلاش می‌کنم. شایدم کم حتی. 

۲۹) یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟

یه بار به یه نفر شهرم رو دروغ گفتم. ولی همین فقط.

 

۳۰) تو بیان چند تا اکانت دارین؟

دو تا. یه وبلاگم دارم که هدفم از ساختنش دیگه زیاد برام مهم نیست و نمی‌نویسم توش.

 

۳۱) اولین دوستتون تو بیان؟

دلارام که صدبار (واقعا صد بار) وبلاگش رو پاک کرده.

 

۳۲) چند بار تو وبتون چس ناله گذاشتین؟

پست دیگه‌ای هم می‌ذارم مگه؟! :دی

من دوست دارم در مورد خودم صحبت کنم این‌جا؛ اگه شمام دوست داشتین شرکت کنین، خوش می‌گذره.‌